MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Nogen der har prøve Messenger 6 beta?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-06-03 14:57

Hej, jeg har installeret version 6.0.0256

har dog det problem, at min billede jeg har tilføjet, bliver ændret til en
hest, and giraf eller noget andet, næsten gang programmes startes ;-/ Nogen
der har prøvet det?

Fra : IzNoGoUd

Dato : 09-06-03 09:34

On Sun, 8 Jun 2003 15:56:51 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Hej, jeg har installeret version 6.0.0256
Uha uha, ja der er nogle der tør det med beta hmm var det ikke WMP
der sidst skabte lidt panik her i gruppen!

>har dog det problem, at min billede jeg har tilføjet, bliver ændret til en
>hest, and giraf eller noget andet, næsten gang programmes startes ;-/ Nogen
>der har prøvet det?
Hmm det er nok derfor det er en beta, jeg ville personligt holde mig
langt væk fra betaerne det er kun for experter!

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-06-03 11:33

"IzNoGoUd" <iznogoud@iznogoud.dk> wrote in message

> Uha uha, ja der er nogle der tør det med beta hmm var det ikke WMP
> der sidst skabte lidt panik her i gruppen!

WMP ??

Jeg har købt min XP, så en messenger som er gratis er da vel ikke den store
ting.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 09-06-03 12:40

On Mon, 9 Jun 2003 12:33:08 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>WMP ??
Windows media player 9 beta

>Jeg har købt min XP, så en messenger som er gratis er da vel ikke den store
>ting.
Jeg er fuldstendig ligeglad med om du har købt, solgt eller byttet din
XP

Jeg snakker her om beta programmer/software!
Dem kan der være problemer med!

Fra : Henrik Lange

Dato : 10-06-03 12:22

MIN Messenger 6.0 BETA ( DK ) fungere Skide godt der er ikk det mindste
problem med den.... jeg har så en fil der gør den bliver DANSK ( en Kammerat
har lavet den ) Vil du ha denne fil skriv til mig:

--
Mvh.

Henrik Lange
henrik-lange@stofanetREMOVETHIS.dk
http://home1.stofanet.dk/henrik-lange
- - -

Fra : Henrik Lange

Dato : 09-06-03 09:37

Jeg har også Messenger 6.0 DANSK version og har INGEN prøblemer med den....
Den danske er en j kender der har lavet det er en "addon" til den egnelske

Den engelske er her --> http://www.bigblueball.com/im/msn/msnmessenger.asp
Den danske kan fås ved at sende mig en mail ;)