Mapning af netdrev ? Ghost bootdisk
Fra : Preben Larsen

Dato : 08-06-03 10:30

Hej

Jeg har knas med at lave en bootdiskette med Ghost 2003 prg, som slutter en
PC til et drev på serveren
Det er med DLink 530-tx netkort og 538-tx, jeg får besked at kortet ikke
findes dvs. forkert driver,
MEN jeg har lagt driveren ind fra den samme diskette, som blev brugt til
Windows Install.
Findes der en måde at få de kort til at kommunikere på, 3die NDIS driver
eller lignende?

mvh
Preben Larsen

Fra : boplads

Dato : 08-06-03 11:21

In news:3ee30274$0$97161$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Preben Larsen <oz2boh@vestnet.dk> typed:
> [...]
> til Windows Install.
> Findes der en måde at få de kort til at kommunikere på, 3die NDIS

Som oftest skal du på din driver diskette lede efter DOS/Lan manager drivere
da de er de eneste der kan fungere sammen med den "rudimentære" tcp/ip stak

--
removethis before replaying

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 08-06-03 13:59

"boplads" <REMOVETHISboplads@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> [...]
drivere
> da de er de eneste der kan fungere sammen med den "rudimentære" tcp/ip

hej
Prøv dette link der fandt jeg dos drivere til mit kort :
http://www.powerquest.com/support/DI/drivers/index.cfm

Mvh
Tommy

Fra : Preben Larsen

Dato : 10-06-03 15:03

"Preben Larsen" <oz2boh@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Windows Install.
> Findes der en måde at få de kort til at kommunikere på, 3die NDIS driver

Tak for reaktionerne
Jeg har efter nogen bytten rundt og check af navne driver og INI filer fået
liv i kortet..
Så driver og kort passede ikke fra Ghost´s Standard forslag..
Det hjalp tilsyneladende med filerne fra Bart´s bootdisk ...

mvh
Preben Larsen