Et tricky problem
Fra : RHO

Dato : 08-06-03 10:13

Hej,

Jeg har en web-side som anvender php-forespørgsler til en mySQL db samt 2
java-script: Et menu system (Twin-helix) og et vindue pop-up system. Siden
er lavet med 2 frames. I den øverste er hovedmenuen og i den nederste
indholdet. Den nederste indeholder samtidig undermenuer til punkterne i
hoved-menuen. Iflg. specifikationerne til de to java scripts skal
indholdssiden indeholde noget kode umiddelbart efter <body>. Problemet
opstår nu ved forespørgsler på to forskellige SELECT staements i db'en. Ved
den ene fungerer alting normalt, ved den anden forsvinder hoved-menuen (så
kun nederste frame er synlig). De to forespørgsler adskiller sig kun ved
indholdet af WHERE delen i SELECT kommandoen.
Har andre oplevet noget lignende og kan evt give en ide om en løsning ?

Mvh,

RHO

Fra : RHO

Dato : 08-06-03 11:22

Problemet er løst ! En dum forglemmelse - beklager!

RHO