hvrodan fjerner man "Dynamic drive overlay~
Fra : Christian Haugwitz

Dato : 28-03-01 21:13

Hej med jer
Da jeg fik en ny harddisk til min gamle computer måtte jeg bruge Quantums
dynamic drive overlay så min computer kunne finde alle 30gb.
NU har jeg fået en ny computer og vil gerne have det væk da det gør min
opstart langsommere. Hvordan gør man?

VH
Christian Haugwitz

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 28-03-01 23:35

Christian Haugwitz wrote:

> [...]
> dynamic drive overlay så min computer kunne finde alle 30gb.
> NU har jeg fået en ny computer og vil gerne have det væk da det gør min

Sådan en dims ligger i Master Boot Record...

Prøv med

FDISK /MBR

Så genoprettes MBR'en (Sletter også diverse boot-managers som f.eks.
LILO)
--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : N/A

Dato : 09-04-01 21:41

Fra : Peter Lindenhann

Dato : 09-04-01 21:41

starter op med win98 boot disk .i dospromt skriver du "fdisk/mbr" så skulle
du være af med det
peterl1