Image
Fra : Henning Madsen

Dato : 07-06-03 22:00

På en Imag er der plaseret mange små cirkler, disses position er gemt i en
Ini fil.
disse cirkler kan enkeltvis flyttes til en anden position, dette gør jeg med
højre musetast, dette er ok men den cirkel jeg vel flytte ved jeg ikke
hvordan jeg får fjernet fra Image'n ??
Den har ikke mere en position i Ini filen så cirklen er væk når der
genstartes, men det skulle helst ske når højre musetast går op.
Er der en måde at opdater image'n på vel jeg være glad for et svar.

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Henning Madsen

Fra : Pølle

Dato : 07-06-03 23:36

Hej Henning

Jeg er ikke sikker, men prov med Image1.Refresh.

PØLLE