Vildkat-nyt!
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 07-06-03 19:07

Hejsa
Jeg har været væk de seneste dage, men gruppen har som sædvanligt ikke
ligget på den lade side. Det er bare for godt gået af de katte-nappende
damer! Håber du får glæde af dem Marianne, og at de får nogle gode hjem!

Her til aften har jeg fået opdateret vildkat.dk, og der er nu hele 14
katte på siden. Inklusiv vores egen Dvaske, der ønsker sig et hjem med
egen udgang til natur og musejagt. Han er aldrig faldet helt til som
indekat, og gør sig store anstrengelser for at smutte ud af døre og
vinduer. Men vi bor jo gyseligt tæt på en stor vej, så vi er begyndt at
kigge efter et sted til ham med en kærlig familie og andre katte.

Se Dvaske og de andre dejlige katte på http://www.vildkat.dk/

Hilsen Dorthe

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 07-06-03 19:11

> [...]
> vinduer. Men vi bor jo gyseligt tæt på en stor vej, så vi er begyndt at
> kigge efter et sted til ham med en kærlig familie og andre katte.

Vil bare sige GODT GÅET Dorthe
Jeg kan tælle hele 21 katte siden 1.3.2003 der har fået nyt hjem. Godt
initiativ

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 07-06-03 19:31

"Nina, Tender Tribes" skriver:

> Vil bare sige GODT GÅET Dorthe
> Jeg kan tælle hele 21 katte siden 1.3.2003 der har fået nyt hjem. Godt
> initiativ
>
> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

Taaak Nina! Jeg er også meget glad for sidens success.

Vil dog lige indskyde at jeg ikke tager æren for samtlige de omplacerede
katte, nogle enkelte af dem har vist fundet nye hjem på anden vis. Jeg har
bare fået besked om at de nu har fundet det helt rigtige sted, og synes at der
skal være en lille "opfølgning" for dem der jævnligt tjekker siden.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/