Erfaring med Camp-let
Fra : JB

Dato : 07-06-03 14:05

Hej
Er der nogen der har erfaring med Camp-let og evt. hvor det
er godt at købe sådanne en.

Mvh
JB

Fra : Frederiksen

Dato : 08-06-03 20:08

> Er der nogen der har erfaring med Camp-let og evt. hvor det
> er godt at købe sådanne en.

Vi har haft en i 11 år - dvs, vi skiftede den nu ud med en ny model for 3 år
siden. Nem at slå op, dejlig at være i, fylder ingenting, når man ikke
bruger den. Fordele fra telt kombineret med fordele fra campingvogn, men
uden ulemperne fra begge. Vi har handlet med PJ-caravan i Hedehusene, og
været godt tilfredse. Spørg gerne mere specifikt, så skal jeg forsøge at
svare.

Mvh Maria

Fra : JB

Dato : 09-06-03 09:52

Hej og Tak

Hvad model vil du forslå og hvad er der forskell på dem og ved hvor jeg evt.
kan finde en god brugt.

Mvh
Jørgen

Fra : Rene Larsen

Dato : 09-06-03 10:49

http://www.caravanringen.dk

er er lidt af hvert.....

Mvh

Rene

Fra : SB

Dato : 09-06-03 21:48

> evt.

Ellers prøv i den gruppe der hedder dk.fritid.camping der sidder en masse
som sikekrt ved meget om campletter

/Søren

Fra : Rene Larsen

Dato : 09-06-03 22:11

Fra : Frederiksen

Dato : 09-06-03 22:37

> Ellers prøv i den gruppe der hedder dk.fritid.camping der sidder en masse
> som sikekrt ved meget om campletter

Hmm. Min erfaring er, at når man er tilhænger af en teltvogn, så er man for
"fin" til teltfolket men for "fattig" til campingvognsfolket. Nu om stunder,
så har campingvogne jo ikke meget med camping i gammeldags forstand at gøre.
Der er køleskab, varmeovn, centralvarme og endda tv. Det er jo ikke det, vi
andre i teltvogne synes er camping. Men vi har mere luksus end teltene, som
jo hverken har køkken eller en soveplads over jorden og endda på gode
madrasser. Så man ender lidt på mellemhånd uden at høre til hverken det ene
eller andet sted - desværre. For det er stadig den bedste campingform, når
man gerne vil ud i naturen, men stadig have en god nats søvn i en ordentlig
seng.

Mvh Maria

Fra : JB

Dato : 11-06-03 21:49

Tak skal i alle have.

Fra : HNO

Dato : 14-06-03 10:00

Hvordan kan man købe en ny Camp-Let hos PJ caravan ?
Mig bekendt handler han med Combi- Camp !!!

http://www.kandu.dk/

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 29-07-03 15:46

> Hvordan kan man købe en ny Camp-Let hos PJ caravan ?
> Mig bekendt handler han med Combi- Camp !!!

Ja det gør han også, hun må have ment Neergaard som ligger i hedehusene, da
PJ ligger i Roskilde og forhandler Combi Camp.

Mvh
H.Hvidberg
-------
www.toyota-forum.dk

Fra : TDJ

Dato : 23-06-03 22:29

"JB" <h8722@worldonline.dk> wrote in news:oqlEa.8336$Jp3.342154
@news010.worldonline.dk:

> Hej
> Er der nogen der har erfaring med Camp-let og evt. hvor det
> er godt at købe sådanne en.

mine forældre har haft en CombiCamp siden 1983, og har været meget
tilfredse.

Forskellen er nok mest at man mærker græs og "naturen" mere i en
combicamp/camplet. Der er ikke fast bund i mine forældres, og det
kan mærkes. De kan helt klart anbefales - dog IKKE i regnvejr
på en skrånende grund, for vandet siver ind under.