Værktøjslinier
Fra : Dennis Lange

Dato : 07-06-03 11:45

Jeg har installeret både Google- og DGS-værktøjslinierne, og konfigureret
disse så de kan være på en enkelt linie.
Men hver gang jeg åbner et IE vindue, står de to værktøjslinier under
hinanden, istedet for på samme linie.

Hvad kan jeg gøre for tvinge IE til at sætte værktøjslinierne i samme linie?

--
Mvh. Dennis Lange

- Billige, brugte bøger til studiet: www.pensum.dk

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 07-06-03 13:25

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hinanden, istedet for på samme linie.
>
> Hvad kan jeg gøre for tvinge IE til at sætte værktøjslinierne i samme

Hmm...
Hvad med: Højreklik/Lås værktøjslinier

Er ikke sikker, men prøv det.
Venligst
Flemming

Fra : Dennis Lange

Dato : 07-06-03 13:30

Flemming Holm Jensen <flemse@stofanet.dk> skrev:
> Hmm...
> Hvad med: Højreklik/Lås værktøjslinier
>
> Er ikke sikker, men prøv det.

Det ville virke logisk ja, men det sætter de to værktøjslinier under
hinanden, uden mulighed for at flytte dem.
Desværre...