Spild af penge at forske i lus (Politiken ~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-03 09:55

Spild af penge at forske i lus
Det er ligegyldigt, om vi undersøger, om lusene i børnenes hår er blevet
modstandsdygtige over for kemiske lusemidler. For det ved vi allerede, at de
er, siger en ekspert i lusebekæmpelse til DR København. Indenrigs- og
sundhedsminister Lars Løkke Rasmussen vil give 1,2 millioner kroner til et
toårigt forskningsprojekt, der skal studere, hvorfor - og i hvor høj grad -
hovedlus er modstandsdygtige over for lusemidlerne, der bruges i dag.

BW: Lus er en udfordring - der kan lære os at ignorere hvad er uvæsentligt.

Rengørings-fanatikere vil gerne føle et kald og få afløb for deres
hyperaktivitet.

De få der er generet at kløe, skal nok gøre hvad er anstrengelserne værd, og
industrien skal nok udvikle ny midler hurtigere end lusene udvikler
modstandskraft, så overlad det til kræfternes frie spil.
Der er ingen skam ved disse insekter, der ikke skaber sygdom.
Børneorm klør hos NOGLE - her er kemi liidt oftere på sin plads.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Cecilie Lytchoff Grø~

Dato : 09-06-03 19:16

Sig mig engang
Har du ikke bedre ting at tage dig til end at forpeste den ene nyhedsgruppe
efter den anden?
Cecilie

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-03 19:22

"Cecilie Lytchoff Grønbech" <ce@sodan.dk> wrote in message
> Sig mig engang
> Har du ikke bedre ting at tage dig til end at forpeste den ene
nyhedsgruppe
> efter den anden?

Jeg har hverken pest eller lus, og selv hvis jeg havde, så smitter det ikke
fra et computertastatur via nettet til et andet.

Tvinger nogen dig til at åbne og læse mine udgydelser?

Undskyld jeg svarer offtopic på et offtopic indlæg.

I dette tilfælde kan min trådstart ikke kaldes extremistisk - da Dagbladet
Politiken var hovedleverandør.Hvad er problemet?

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 09-06-03 19:42

"Cecilie Lytchoff Grønbech" <ce@sodan.dk> skrev i en meddelelse
> Sig mig engang
> Har du ikke bedre ting at tage dig til end at forpeste den ene
nyhedsgruppe
> efter den anden?
> Cecilie

Hej Cecilie,

Det ville være dejligt, om du lod være med at gengive hele Bo's indlæg én
gang til. Det bedste er faktisk helt at ignorere hans indlæg. Put ham i dit
kill-filter i stedet for. Hvis du mener, at du skal citere så gør det heller
korrekt, ved at svare under indlæget.....Du ved, det andet er kun for
jeopardy-fans.
Du kan læse mere om korrekt citatteknik her:

På forhånd tak....

Mvh. Renate