Hvordan laver jeg Et link -> to iframes?
Fra : Leon Jessen

Dato : 07-06-03 09:39

Hejsa,

Jeg skal bruge hjælp til flg.:

Når der klikkes på eet link, skal indholdet i 2 iframes ændres:

Link

Iframe1 Iframe2
dok1.htm dok2.htm

Dvs. der klikkes på "Link" og situationen er nu:

Link

Iframe1 Iframe2
dok3.htm dok4.htm

Er det klart hvad jeg mener?

--
Mvh. Leon
Mail: email (at) leonjessen (dot) dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-06-03 13:46

Se http://home13.inet.tele.dk/smedpark/iframe/.
--
Knud

Fra : Leon Jessen

Dato : 07-06-03 15:33

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Se http://home13.inet.tele.dk/smedpark/iframe/.
> --
> Knud

Takker!

Jeg har svært ved at indkorporere det i min idé. For at vise hvad det er jeg
vil, har jeg lavet: http://www.leonjessen.dk/new/.

Ved klik på menupunkterne fremkommer undermenuer, udfra hvilke indholdet i
rammen til højre for underpunkterne skal kunne ændres. Men jeg vil gerne
have 'ryddet' rammen 'vis' når der vælges nye menupunkter?

Pft. Leon

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-06-03 21:00

"Leon Jessen" <se_min@signatur.ok> skrev...
> Jeg har svært ved at indkorporere det i min idé.

Måske denne side forklarer det bedre?
http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater

Mvh. Camilla

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-06-03 22:13

"Camilla Scharff" <virker@ikke.com> skrev :

>Måske denne side forklarer det bedre?
>http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater

Du kan ikke direkte bruge det til <iframes>, det er ud fra det
jeg lavede siden.

Jeg har ikke haft tid til at se nærmere på Leons problem.
--
Knud

Fra : Camilla Scharff

Dato : 09-06-03 23:23

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev...
> Du kan ikke direkte bruge det til <iframes>, det er ud fra det
> jeg lavede siden.

Ups - havde lige overset, at der var tale om iframes - sorry

Mvh. Camilla