Det levende søkort ind på computeren.
Fra : Bjarne Graversen

Dato : 28-03-01 20:11

Hej er der nogen der ved hvordan jeg ligger cd´en fra det levende søkort ind
på min computer så jeg ikke altid skal have cd´en siddende i cdrom drevet

På forhånd tak
Bjarne

Fra : JTN

Dato : 28-03-01 21:25

Læs på :
www.levendedanmark.dk
Levendesøkort
Support

MVH
Jørgen

Fra : Bjarne Andersen

Dato : 03-04-01 16:20

Ja du lægger hele programmet ind i et subdir og kører det derfra, det har
jeg selv gjort og det fungerer helt find derfra, dog kræver den ved
installationen, at cd er i første gang, eller ikke mere

Bjarne