katte og sko :-)
Fra : Nielsen

Dato : 06-06-03 23:00

Hvad er det lige med katte og sko/sandaler.
http://www.ratemykitten.com/ratemy/kitten?image=9828
Min hankat opførte sig som på dette billede da han var lille, men den dag i
dag - ca. 6 år senere - kan han også gå helt grassat.

Mvh
Susanne

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 07-06-03 13:59

Nielsen wrote:
> [...]
> Min hankat opførte sig som på dette billede da han var lille, men den
> dag i dag - ca. 6 år senere - kan han også gå helt grassat.

Hejsa!
Jeg tror det har noget med "duften" at gøre Min kat kan blive helt ekset
over et par rigtige syrebasse-sko, og det kan godt give lidt pinlige
situationer

Heldigvis havde min svigerinde humoren i orden, en dag da hun smed et par
"velduftene" sko. Pludselig stod Sillemis nærmest på hovede i dem, og gned
hovede rundt i dem. Lidt samme reaktion, som når nogle katte får katnip e.l.
Jeg har spurgt om Sillemis må arve et par gamle sure sko fra hende *fnis*

--
Mvh.
Marianne Juul Pedersen

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 07-06-03 15:24

Min tidligere kat luna fandt jeg som killing sovende i en rulleskøjte.

Mvh Tina