Pest og patter
Fra : Brian Mark Madsen

Dato : 28-03-01 20:14

Ok - overskriftende var ikke helt ren...

Er der en "standard" driver til voodoo2/3 kort? - læs videre

Men jeg har fået en voodoo kort... Fedt.. med jeg ved ikke hvad det er for
et... jeg ved ikke om det er et Voodoo3 eller Voodoo2... Der står INTET "fcc
id" på det.. ellers havde det jo været nemt...

Men her er hvad jeg ved:

2 x 3dfx chips og en ICS (memory?) chip... jeg har søgt på alle de tal jeg
har fundet på kortet intet gev noget - dog gav ICS nummeret navnet på et
voodoo kort fra "Hercules" - men mange andre mærker bruger også disse
chip...

Jeg sender en øl til den der kommer med opklaringen....

--
Mvh. / Best Regards

Brian Mark Madsen

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 28-03-01 20:22

"Brian Mark Madsen" <brianm@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
INTET "fcc
> id" på det.. ellers havde det jo været nemt...

Er der to VGA-stik bagpå kortet, er det et Voodoo 2 eller Voodoo 1 kort.
Disse to modeller er nemlig kun beregnet til at generere 3d-grafik, og
der skal således anvendes et pass-thru kabel op til det almindelige
2d-kort.

Hvis der kun er ét VGA-stik på kortet, er der tale om et Voodoo 3-kort.

Hent drivere på http://www.3dfx.com/downloads.htm

mvh.
Peter

Fra : N/A

Dato : 28-03-01 21:23

Fra : Lasse Lykkegaard

Dato : 28-03-01 21:23

Hvad med voodoo banchee?

Fra : N/A

Dato : 29-03-01 11:24

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 29-03-01 11:24

Hej Brian

"Brian Mark Madsen" <brianm@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse news:fCrw6.51$OD2.50921559@news.mobilixnet.dk...
> Er der ikke et program der kan teste kortet?

Skriver dens BIOS ikke noget på skærmen når du tænder ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Per Madsen

Dato : 29-03-01 10:22

Se, den virker også...

mvh