Hvad betyder ?
Fra : Is

Dato : 06-06-03 19:29

Hej
Er der et sted man kan se betydningen af det man skriver i VBSCRIPT. ??
Som f. eks
QueryString, Trim, Expires, While NOT

Helst på dansk.

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Jesper Fjølner

Dato : 07-06-03 03:08

> Er der et sted man kan se betydningen af det man skriver i VBSCRIPT. ??
> Som f. eks
> QueryString, Trim, Expires, While NOT

Den her side er ikke på dansk men rigtig god: http://www.w3schools.com/
Klik ind under "VBscript" til højre. Og selvfølgelig også under Learn ASP.

Fra : Is

Dato : 07-06-03 11:28

"Jesper Fjølner" <REMOVETHISjesperfjoelner@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:bbrhba$1oq0$1@news.net.uni-c.dk...
> Den her side er ikke på dansk men rigtig god: http://www.w3schools.com/
> Klik ind under "VBscript" til højre. Og selvfølgelig også under Learn ASP.

---
Tak for det , det kan jeg da vist også få noget ud af selv om der ikke er på
dansk .

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Torben Brandt

Dato : 07-06-03 12:14

Is wrote:
> Er der et sted man kan se betydningen af det man skriver i VBSCRIPT. ??
> Som f. eks
> QueryString, Trim, Expires, While NOT

Prøv at søge på din computer efter filerne:
vbscript.chm
asp.chm
De er næsten uundværlige - synes jeg :)

Hvis du ikke har dem, så søg på Google og download dem.

/Torben

Fra : Jørn Andersen

Dato : 07-06-03 20:18

On Fri, 6 Jun 2003 20:28:41 +0200, "Is"
<detteerminnewsgruppemailadresse1@get2net.dk> wrote:

>Er der et sted man kan se betydningen af det man skriver i VBSCRIPT. ??
>Som f. eks
>QueryString, Trim, Expires, While NOT
>
>Helst på dansk.

Det med "på dansk" er lidt svært, men det er - efter min mening -
uundværligt at downloade "Windows Script 5.6 Documentation":
<url:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=01592C48-207D-4BE1-8A76-1C4099D7BBB9&displaylang=en>

Du skal bare køre .exe-filen, så installerer den en Windows Help-file,
hvor al dokumentationen står pænt og velordnet - lige til at slå op i.

En lidt bredere indgang - til bl.a. at bruge dokumentationen online -
er:
<url:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/nhp/Default.asp?contentid=28001169>

Good luck!