kan man slå en errocode op et sted? - jeg ~
Fra : Jesper Fjølner

Dato : 06-06-03 19:46

Jeg er ved at fylde værdier i en tabel med asp. Jeg kan godt fylder
tilfældige tegn i 3. række i tabellen, men når jeg forsøger med rs("felt")
får jeg denne mærkelige fejl.

error '80020009'
Exception occurred.

/Danish/ansatte.asp, line 0

De første mange felter fra recordsettet er der ingen problemer med.
Kan jeg slå fejlkoden op et sted eller er der nogen der ved hvad det
betyder?

Tak for hjælpen.

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 06-06-03 22:24

"Jesper Fjølner" <REMOVETHISjesperfjoelner@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> De første mange felter fra recordsettet er der ingen problemer med.
> Kan jeg slå fejlkoden op et sted eller er der nogen der ved hvad det

Du kan prøve www.google.com eller msdn.microsoft.com

Mvh. Jacob

Fra : Jesper Fjølner

Dato : 06-06-03 23:29

Det var fordi jeg havde "rs.MoveNext" to gange efter hinanden