BG Bank små forskelle tæller
Fra : SD

Dato : 06-06-03 16:10

Er storbankerne til for kunderne eller er kunderne til for storbankerne. Det
er svært at vide hvilken bank man kan have tillid til nå man ser en
hjemmeside som denne http://home19.inet.tele.dk/hade-bg-bank/. Det er
åbenbart det´ BG bank mener med at små forskelle tæller. Utrolig at BG Bank
vil være det bekendt.
Gad vide hvor mange lig de har i lasten af den slags, som man ikke hører om?

Mvh SD

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-06-03 16:35

d. 06/06/03 17:10 skrev SD på seeler@dahl.mail.dk i artiklen
3ee0aebc$0$13234$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Gad vide hvor mange lig de har i lasten af den slags, som man ikke hører om?

Ja, det er ikke til at vide, hvor mange lig én af Danmarks to største banker
har i lasten. De plejer nu nok at tage forbehold for uvarslede ændringer i
forretningsbetingelserne.

For dem, der ikke er klar over det: BG Bank er en afdeling af Danske Bank.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 06-06-03 17:03

Boerge Rahbech Jensen wrote:

> For dem, der ikke er klar over det: BG Bank er en afdeling af Danske Bank.

Og bare lige et tankeindfald,
Skaarup nævnte, at flere konti efter rentenedsættelsen på ,5% kunne
nedsattes med mere,
og alle medier tror at det udlånsrenter,
men det var der rigtig nok intet om..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-06-03 19:04

d. 06/06/03 18:02 skrev Erik G. Christensen på egc@FJERNpost1.tele.dk i
artiklen 3EE0BB2C.3015B77C@FJERNpost1.tele.dk:

> og alle medier tror at det udlånsrenter, men det var der rigtig nok intet om..

Tiden må vide hvilke konti, rentenedsættelsen vil omfatte. Det eneste, der
er givet, er, at det ikke vil gælde for almindelige indlån på anfordring. På
dem er renten i forvejen typisk 0% og kan altså ikke nedsættes yderligere.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 06-06-03 19:39

> [...]

> dem er renten i forvejen typisk 0% og kan altså ikke nedsættes yderligere.

Næ, jeg har fortsat svinebønder, der har indlån til to %, men det har
de så ikke mere,
antallet ufortalt..

Fra : SD

Dato : 11-06-03 18:12

Fordi BG Bank som også er en afdeling af Danske Bank plejer at tage
forbehold for uvarslede ændringer i flæng, fritager det dem vel ikke for at
behandle kunderne pænt og overholde de kontraktaftaler de laver med
kunderne. Det har de angiveligt ikke gjort i
http://home19.inet.tele.dk/hade-bg-bank/ kundens tilfælde. - Det står i
skærende kontrast til den masive promovering der sker især på TV fra både
Danske Bank og BG Banks side må man sige.

Mvh SD

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 06-06-03 16:39

SD wrote:

> Er storbankerne til for kunderne eller er kunderne til for storbankerne.

Du må da grundlæggende være utrolig naiv

Eller har du aldrig før tænkt over, hvor pengeinstitutter får deres
store overskud fra ?

Og alt smøret ind i "rådgivning" - "sparringspartner" - "privatrådgiver"
og du tror du får noget som helst,
næ, de tar hvad du ikke er opmærksom på..

Men, det store spørgsmål, gør du noget ved det, næ..
jeg kender dem jo, de vil nok hjælpe,, osv,
glem det, gå efter det billigeste du kan få, og hold dem fast på det..