Plextor brænder software problem ( Relater~
Fra : Tonny Broberg

Dato : 06-06-03 15:20

Har fået en ny Plextor 48 speed intern brænder, men kan ikke få den til at
virke med andre programmer, end de skod plextorprogrammer. Er det mig der
klokker i det, eller er de simpelthen blevet lavet til det formål.....
Mit Nero Burner, vil slet ikke finde den, finder kun en virtuel brænder,
hvor fedt er det.

Med venlig hilsen

Tonny

Fra : Madsen

Dato : 06-06-03 16:03

Tonny Broberg skrev:

> Har fået en ny Plextor 48 speed intern brænder, men kan ikke få
> den til at virke med andre programmer, end de skod
> plextorprogrammer.

Prøv at høre de kloge i den gruppe som omhandler cd-drev og brændere.
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.drev.cd-rom>

Madsen.

Fra : AS

Dato : 09-06-03 18:43