p-piller og mælkepulver
Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 06-06-03 10:50

Jeg har 17 p-piller (perlutex vet.5 mg) og mælkepulver (KMR) som jeg
ikke har brug for, hendes højhed er blevet stereliseret og mælkepulveret
købte jeg til en syg kaninunge men han er blevet rask igen.
Mælkepulveret skal bruges inden august i år, jeg har næsten en fuld dåse
(340 g) og synes det er synd at den bare går til spilde. Hvis der er
nogen der kan bruge dette vil jeg gerne forære det væk, jeg bor i
Næstved-området.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J

Dato : 06-06-03 10:52

"Hrönn Samsonardóttir" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> wrote in message

> nogen der kan bruge dette vil jeg gerne forære det væk, jeg bor i
> Næstved-området.

Jeg kan ikke bruge det, men har du set at vi holder kattetræf i juli her i
sydsjælland?

:Pia

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 06-06-03 11:46

> 'Hrönn Samsonardóttir' <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> wrote in message

> Jeg kan ikke bruge det, men har du set at vi holder kattetræf i juli her i
> sydsjælland?
>
> :Pia

Nej det vidste jeg ikke, hvornår er det og hvor ? Jeg skal "hjem" til
Island i 14 dage fra 8 - 23 juli. Jeg har fundet en der vil have mine
ting, det er dejligt at der er nogen der kan bruge det for det hjælper
jo ikke nogen så længe det står inde i mit skab !
Hrönn

Fra : Pia J

Dato : 06-06-03 11:55

> Nej det vidste jeg ikke, hvornår er det og hvor ? Jeg skal "hjem" til
> Island i 14 dage fra 8 - 23 juli. Jeg har fundet en der vil have mine

Så kan du lige nå det! Det er lørdag d. 5. juli kl. 14-15 stykker og til en
gang hen på aftenen. Vi mødes nogen stykker her fra gruppen og spiser kage
eller hvad der ellers medbringes, sludrer, viser kattefotos og bare lærer
hinanden bedre at kende. Denne gang foregår det hos mig i Fuglebjerg.

Indtil videre kommer der en 14-16 stykker.

:Pia (puha, jeg får da vist et stoleproblem....)

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 06-06-03 12:26

> [...]
>
> Indtil videre kommer der en 14-16 stykker.
>
> :Pia (puha, jeg får da vist et stoleproblem....)

Det er jo på min fødselsdag
Men det kunne være sjovt at mødes med andre "kattetossede" , dem er der
ikke så mange af i min omgangskreds.

Fra : Pia J

Dato : 06-06-03 12:35

> Det er jo på min fødselsdag
> Men det kunne være sjovt at mødes med andre "kattetossede" , dem er der
> ikke så mange af i min omgangskreds.

<hviske> det er også "næsten" min. Vi kan bare lade som ingenting

:Pia

Fra : Nina Sørensen

Dato : 06-06-03 12:58

> [...]
> (340 g) og synes det er synd at den bare går til spilde. Hvis der er
> nogen der kan bruge dette vil jeg gerne forære det væk, jeg bor i

Må jeg foreslå at det bliver sendt ned til Marianne Hellemose? som hjælp
til gårdmisserne og missemor fra den tidlige tråd, som forhåbentlig
kommer derned

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar