Lolland og nærmeste omegn
Fra : tc

Dato : 06-06-03 07:14

Hej NG

Jeg skal på en uge ferie på Lolland i næste uge. Jeg har naturligvis mit
fiskegrej med. Hvor er der fiskesteder på Lolland/Falster/Sydsjælland.

Tage

Fra : Mosekongen

Dato : 06-06-03 20:51

"tc" skrev d. 06-06-03 07:14 dette indlæg :
> [...]
mit
> fiskegrej med. Hvor er der fiskesteder på Lolland/Falster/Sydsjælland.

Hej Tage

Hvad slags fiskeri , saltvand el. fersk, jeg bor ved Sakskøbing så
det skulle ikke være umuligt at finde noget, jeg har selv en stor mose

mvh. Mosekongen

http://www.kandu.dk/