http://www.hardwaretidende.dk
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 05-06-03 19:06

Hej Rødder

Igennem min søgen efter det perfekte grafikkort, har jeg kikket lidt på
hardwaretidende.dk

I nogle af deres tests afviger deres testkonklutioner på udvalgte produkter
ret kraftigt fra de resultater andre sider kommer frem med.

Jeg kender intet til siden, så er der nogle der kan fortælle mig om deres
tests er grundigt gennemført og derfor nogle man kan regne med?

--
Med Venlig Hilsen

Morten Holberg Nielsen
-In an interstellar buuuuuurst im baaack to save the uuuuuniiveeerseeeeee!

Fra : Jens Petersen

Dato : 05-06-03 19:22

On Thu, 5 Jun 2003 20:05:57 +0200, "Morten Holberg Nielsen"
<holberg19@SLET DETTEofir.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg kender intet til siden, så er der nogle der kan fortælle mig om deres
>tests er grundigt gennemført og derfor nogle man kan regne med?

De skriver jo selv at de ikke tester noget som helst, men bare
kopierer fra rigtige testsites.

Citat

Info
Vi samler trådene fra alverdens hardwaresites på internettet, så du
kun behøver at læse ét sted. Hardwaretidende bliver kun opdateret, når
der sker noget nyt og interessant. Skriv endelig til os, hvis der er
noget, vi har overset. Nyheder modtages gerne.

Citat slut.

Om det er lovligt er jeg ikke klar over, godtnok har de kildeangivelse
under billeder og grafer, men mon ikke det kræver tilladelse til at
klippe og klistre på den måde?

Jeg vil til enhver tid foretrække den ægte vare, men hvis man ikke
forstår ét ord engelsk så er det måske smart nok.

--
Jens

Oops! Excuse the mistakes. The cat danced on my keyboard.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 05-06-03 19:48

"Jens Petersen" <jp@c.dk> wrote in message

> [...]
> der sker noget nyt og interessant. Skriv endelig til os, hvis der er
> noget, vi har overset. Nyheder modtages gerne.

Ok, tak. Det havde jeg helt overset. Jeg tror jeg flakker tilbage i sengen

Fra : Henrik Hilskov

Dato : 07-06-03 21:12

ja eller også fik du lige billigt reklameret for din egen side hva.. ??

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 08-06-03 12:42

"Henrik Hilskov" <H.HilskovFJERNDETTE@get2net.dk> wrote in message
> ja eller også fik du lige billigt reklameret for din egen side hva.. ??

Nej, det er ikke min side. Har intet forhold til den eller deslige.

Jeg kan til gengæld reklamere lidt for reglerne på usenet, samt
citat-teknik. Det kunne du lære lidt af.

Fortsat god dag.

Fra : Jens Petersen

Dato : 08-06-03 12:49

On Sat, 7 Jun 2003 22:11:45 +0200, "Henrik Hilskov"

>ja eller også fik du lige billigt reklameret for din egen side hva.. ??

Jeg tænkte det samme, men kunne ikke finde en sammenhæng mellem Morten
og følgende:

Citat:
HardwareTidende.dk er udfærdiget af Jesper Mohr, Martin Hansen og Rune
Rasmussen.
Citat slut.

Men du ved måske bedre?

--
Jens

If this signature is missing, please notify Sysop.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 08-06-03 20:46

> [...]
> og følgende:
>
> Citat:
> HardwareTidende.dk er udfærdiget af Jesper Mohr, Martin Hansen og Rune

Måske var det fordi jeg skrev url'en i headeren? Forsøgte bare at være så
specifik som muligt.

Men, der er vist ingen grund til at træde mere i det.