Alternativer til Boomtown 512/512?
Fra : ASKF

Dato : 05-06-03 17:16

Mit abonnement er et Boomtown 512/512 m. fast IP, og opsætningen er pt.
som følger:
Opkopling uden router- Min comp - switch - 2 comps.

Ønskes:
Opkopling - switch - 4 comps. (1 lokal/hhtp+ftp server).

Svjh er det ikke muligt at få ekstra dynamiske IPer på Boomtown
(abonnementsbetingelserne er ikke online tilgængelige og jeg har ikke de
seneste liggende selv).

Hvilke abbonementsløsninger i samme prisleje (485kr/m evt. + =<100kr) er
der pt. på markedet, som tillader at jeg lader andre få adgang til
nettet via min forbindelse og giver mulighed for flere IPer, samt ikke
kræver en router-løsning?

Der må gerne være mulighed for at udvidde forbindelsen, da jeg bor i et
bofællesskab og vi er pt. kun tre med egen comp (en flytter snart), men
der sandsynligvis snart vil være seks med comps.(forventer det vil blive
min opg. at finde en fællesforbindelse de øvrige kan bruge sammen med
fællestelefonen, hvis de ikke blot vil kobles på min forbindelse).

Jeg har kikket på TDC Bredbånd, men prisen for samme båndbredde som jeg
pt. har, koster 585kr/m (måske det er grunden til at Boomtown ADSL ikke
længere sælges?), Tiscali og Cybercity lader til at have ca. samme pris
(pudsigt de alle kører med tilbud om gratis oprettelse samtidig).

Er der andre relevante udbydere på markedet?
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : H.P. Eriksen

Dato : 05-06-03 17:33

Har du overhovedet bare læst de seneste indlæg her i gruppen?????

Prøv det - Hint "www.tele2adsl.dk"

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 17:47

"H.P. Eriksen" <finlandsgade.45XXXX@tiscali.dk> wrote in message

> Har du overhovedet bare læst de seneste indlæg her i gruppen?????
>
> Prøv det - Hint "www.tele2adsl.dk"

Heh, studsede også over hvordan han dog har undgået Tele2. Det har været i
radioen, fjernsynet, diverse store hjemmesider

Mvh
FB

Fra : den glade dreng

Dato : 05-06-03 20:34

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (pudsigt de alle kører med tilbud om gratis oprettelse samtidig).
>
> Er der andre relevante udbydere på markedet?

prøv her: http://www.tele2adsl.dk/produktinfo_priser.asp

samme upload, men 4 gange så hurtig download til 530 kr
+ 6 kroner til 2 extra dynamiske ip adresser

det er vel en ok pris??

VH

Per

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-03 20:48

"den glade dreng" <per1665@grafisk.dk> wrote in message

> + 6 kroner til 2 extra dynamiske ip adresser

Jeg har flere gange tænkt på om man uden videre kan bestille fx. 30
dynamiske IP adresser hos Tele2... Hos TDC kan man max have 6... Mens der
ikke står nogen begrænsning hos tele2

Fra : jens

Dato : 05-06-03 20:49

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse

> Er der andre relevante udbydere på markedet?

Hvor i landet ?

Vejle har feks: http://www.arrownet.dk/aab eller /grejs

Mvh Jens