Password beskyttelse
Fra : Henrik K

Dato : 05-06-03 16:50

Hej

Hvordan opretter man password beskyttelse på et bibliotek? Det er noget med
ht access, ikke?

Hvis nogen har et link til PHP-guide for begynde (lidt a la et modstykke til
HTML.dk's ASP tutorial), ville jeg blive glad for at se dette.

Venlig hilsen

Henrik K

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 05-06-03 17:11

> Hvordan opretter man password beskyttelse på et bibliotek? Det er noget
med
> ht access, ikke?

Det er en apache ting... de har en guide til det på www.webcafe.dk

Men du kan jo selv udvikle et system i php med sessions...

Igen... www.webcafe.dk

Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 06-06-03 14:39

"Henrik K" <hku@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan opretter man password beskyttelse på et bibliotek? Det er noget
med
> ht access, ikke?

Ofte kan man gøre det direkte uden selv at lave htacces via
administrationsinterface
på ens webhotellet, hvis man altså har adgang til et sådant. Spørg evt. din
udbyder
om mulighederne for dette. Herved slipper man også for at bruge sessions
m.v.

Martin
www.yavi.dk
www.web2matic.dk