MS Windows
briani 27239
Manglene iconer ...
Fra : gats

Dato : 05-06-03 16:41

Hvorfor kommer alle iconer ikke frem ved siden af uret, der mangler altid en
masse ????
Efter at have logget af og på et par gange er de der alle.
Sk... irreterende.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 05-06-03 21:48

> [...]
en
> masse ????
> Efter at have logget af og på et par gange er de der alle.

I XP ? der bliver de skjult automatisk (det syns jeg nu er en rar ting) du
kan slå det fra ved at højreklikke på proces linjen og vælge egenskaber, så
skal der IKKE være kryds i "skjul inaktive ikoner".

Fra : gats

Dato : 06-06-03 05:11

Peter Sepstrup wrote:

> I XP ? der bliver de skjult automatisk (det syns jeg nu er en rar
> ting) du kan slå det fra ved at højreklikke på proces linjen og vælge
> egenskaber, så skal der IKKE være kryds i "skjul inaktive ikoner".

Ja det er jeg godt klar over, men der mangler stadig ikoner Det problem har
eksisteret siden win98, der må da være en løsning ???

Fra : ss

Dato : 06-06-03 12:52

"gats" <Gats@NoSpam.xx> wrote in message news:bbp484$1ui$1@sunsite.dk...

> Ja det er jeg godt klar over, men der mangler stadig ikoner Det problem
har
> eksisteret siden win98, der må da være en løsning ???
>
> mvh

Måske kommer ikonerne først frem når du at ahft åbnet det på gældende
program ?
dette er ihverfald tilfældet med ACDSEE (billed prg.)

Fra : gats

Dato : 06-06-03 15:47

> Måske kommer ikonerne først frem når du at ahft åbnet det på gældende
> program ?
> dette er ihverfald tilfældet med ACDSEE (billed prg.)

Ja ja, men lige nu mangler jeg SpamPal og PrintKey iconerne.
Men jeg giver op, det er åbenbart en bug som har eksisteret i 6 år. :-|

Fra : Ole C

Dato : 06-06-03 18:42

gats skrev blandt andet:

> det er åbenbart en bug som har eksisteret i 6 år.

Ikke hos alle.....

--
vh
Ole C

Fra : Leo.E

Dato : 07-06-03 17:10

"gats" <Gats@NoSpam.xx> wrote in message news:<bbqint$3rk$1@sunsite.dk>...

> Ja ja, men lige nu mangler jeg SpamPal og PrintKey iconerne.
> Men jeg giver op, det er åbenbart en bug som har eksisteret i 6 år. :-|
> Prøve Igen? www.dougknox.com/xp/xp_fixes.html
Hilsen: Leo