Fiskegrej i Århus - Hvor er bedst?
Fra : Henrik

Dato : 05-06-03 15:19

Hej NG,
jeg ville lige høre hvor i Århus, man typisk finder de bedste tilbud på en
stang og et hjul til kystfiskeri.

Jeg her selv været inde og se hos Dragefisken, Vestergade og sportspartner
tæt ved strøget. Umiddelbart syntes jeg bedst om dragefisken.

Men hvis man skal finde et godt begyndersæt i Århus, hvor gøres det? Eller
skal man ty til nethandel.

Pft

Henrik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-06-03 16:04

Prøv hos Grejbiksen på Randersvej. http://www.grejbiksen.dk/
Mon ikke de kan lave et godt sæt til fornuftige penge.

//Jesper

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-06-03 10:30

> [...]
> tæt ved strøget. Umiddelbart syntes jeg bedst om dragefisken.
>
> Men hvis man skal finde et godt begyndersæt i Århus, hvor gøres det? Eller

Måske Stef's Fluebinding kan give dig et godt tilbud.
Stefs Fluebinding
Fredensgade 29
8000 Århus C
Tlf.: 86 18 33 33

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Jan Persson

Dato : 06-06-03 11:24

Selv handler jeg næsten udelukkende hos Jagtstuen (lige overfor rådhuset).

John Andersen og Lars Chr. Bentsen, som står for fiskeriafdelingen er begge
meget erfarne lystfiskere,
som ved hvad der rør sig og kan give gode råd omkring dit fiskeri og grej
(modsat et par af de andre råd).

Tight lines
Jan P.
---------------

Fra : Mette Pallesen

Dato : 09-06-03 17:24

meget erfarne lystfiskere,
> som ved hvad der rør sig og kan give gode råd omkring dit fiskeri og grej
> [...]
Uddyb venligst hvad du mener med "modsat et par af de andre råd"?

Mon f. eks. ikke der ydes tilstrækkelig faglig betjening til at finde et
begyndersæt i de nævnte butikker. Jeg tror det. Eller skal du have meget
hjælp??

knæk og Bræk

Mette

Fra : Henrik