Silent Systems Q-Tech Advanced 300W ATX, P~
Fra : peet_dk

Dato : 28-03-01 18:30

jeg har lige købt sådan en, men jeg er ikke tilfreds med støj niveauet. Jeg
har pillet det lille gitter der er foran blæserne. Den står inden i skab, så
derfor er luften pænt varm, men CPU'en er max 44C og kabinettet er max 24C,
Men PSU'en larmer vel mere hvis luften der kommer igennem er varm, end den
gør når den er koldere. Ik'? Det er desværre kun et minitower, så
der er ikke meget plads at lege med blæsere m.m. Men jeg har en super low
noise kabinet blæser 80 mm i. Desværre har PSU'en ikke riller på den lange
side der vender mod cpu'en, men kun huller lige der hvor CD rom drevet er.
Men det jeg tænkte på (hvis koldere luft kan neddosle blæseren i PSU'en) at
sætte 3-4 Sunon 40mm (12V) Ultra Low Noise blæsere på de hullder der over de
forskellige slots (pci m.m.) Det der er at luften nok er lidt varm der, da
det jo er der PSU'en blæser luft ud. Men tror I det vil give en effekt?

P.S: den eneste grund til jeg købte et minitower er denne:
http://www.suntek.co.uk/prodimg/m2000openani.gif Men desværre er det noget
plastik lort Ellers smart ide

--
peet_dk was here.....