flere knapper
Fra : Henrik

Dato : 05-06-03 14:12

Når jeg indsætter flere buttons i hver deres layer på "scene1" er
det kun den første button i layer 1 der virker.

Det jeg vil er at mit "billede" skal reagere på de forskellige
buttons ved mouseover ..hver button har hvert deres respektive
hitarea så når musen bevæger sig omkring på "billedet" ændres det
..ved mouseout på de forskellige hitarea nulstilles billedet ..

Nogen der kan skære det ud i pap for mig hvordan man fikser dette
eller skal jeg gribe det helt anderledes an ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik

Dato : 05-06-03 14:14

Jeg bruger Flash 5 ..

Fra : Henrik

Dato : 07-06-03 12:01

Jeg har løst/fundet ud af det ..

Fra : Søren Houen

Dato : 12-06-03 16:45

Henrik wrote:
> Jeg har løst/fundet ud af det ..

Hvad var der galt, og hvordan løste du det?
mvh Søren
--
"Nothing is impossible. Not if you can imagine it. That's what being af
Scientist is all about!"