MS Windows
briani 27239
ødelagt min lpt1 port ??
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 13:36

hvis jeg prøver at tilføj en printer så siger den:
Handlingen kunne ikke fuldføres. og jeg kan kun trykke på ok !

køre winxp og har haft en printer før

Fra : Calle.

Dato : 05-06-03 14:06

Allan wrote:
> hvis jeg prøver at tilføj en printer så siger den:
> Handlingen kunne ikke fuldføres. og jeg kan kun trykke på ok !
>
> køre winxp og har haft en printer før

prøv at se i enhedshåndteringen, om windows stadig kan se din port.
hvad er det for en printer, hvis der er USB på den, kan du jo prøve at
se om den kan installeres med det.
--
Calle

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 15:07

> prøv at se i enhedshåndteringen, om windows stadig kan se din port.

det kan den "ECP-printerport (LPT1)"

> hvad er det for en printer,

cannon lbp4 lite (og den har kørt på den pågældende maskind med xp)

> hvis der er USB på den, kan du jo prøve at
> se om den kan installeres med det.

nej

Fra : Pico

Dato : 05-06-03 16:53

Allan wrote:

> det kan den "ECP-printerport (LPT1)"

> cannon lbp4 lite (og den har kørt på den pågældende maskind med xp)

> nej

Det lyder måske skørt, men har du installeret driverne ? det er jo ikke
sikkert den er plug an play.
Pico

Fra : Leo.E

Dato : 05-06-03 18:35

"Allan" <Allan.korsgaard(a)mail.dk> wrote in message news:<3edf4e08$0$97164$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> det kan den "ECP-printerport (LPT1)"

> cannon lbp4 lite (og den har kørt på den pågældende maskind med xp)
Kan du ikke installere den fra cd-r/diskette der fulgte med printeren?
Hilsen: Leo