Filter i Netscape
Fra : Michael Knudsen

Dato : 05-06-03 11:29

Hej,

Når jeg modtager mail, som mistænkes for at være spam, er følgende
indsat i min header:

Kan det virkelig passe, at man ikke kan få Netscape til automatisk at
smide dem over i en dertil indrettet mappe?

--
Michael Knudsen [knudsen@imf.au.dk]

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 05-06-03 18:08

Michael Knudsen wrote:
> [...]
>
> Kan det virkelig passe, at man ikke kan få Netscape til automatisk at
> smide dem over i en dertil indrettet mappe?

Nu kører jeg normalt Mozilla varianten, og jeg kan ikke huske om
Netscape verison er helt ens.

I mozilla ville jeg gøre følgende.

* Opret et nyt filter under Tools -> Message Filters
* I den første dropdown hvor man vælger subject, sender eller ligende,
vælges customize
* I den dialogboks der kommer kan man oprette custom headere at filtrere
på. opret her "X-Possibly-Spam-AU"

* Når du vender tilbage til opret filter dialogen burde du finde
"X-Possibly-Spam-AU" I listen over det du kan filtrere på.

mvh
henrik

Fra : Michael Knudsen

Dato : 05-06-03 19:18

Henrik Lynggaard <henrik@lynggaard.org> writes:

> * Når du vender tilbage til opret filter dialogen burde du finde
> "X-Possibly-Spam-AU" I listen over det du kan filtrere på.

Tak for tippet. Jeg havde ikke helt gennemskuet, hvordan "customize"
virkede.

--
Michael Knudsen [knudsen@imf.au.dk]