Tele2ADSL
Fra : Steen Hansen

Dato : 05-06-03 10:16

Er der nogle der ved hvor længe prisen gælder. Jeg påtænker at skifte, men
ryger prisen op igen om en måned et halvt år eller hvad ?

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 10:52

"Steen Hansen" <klump@roter.de> wrote in message
> Er der nogle der ved hvor længe prisen gælder. Jeg påtænker at skifte, men
> ryger prisen op igen om en måned et halvt år eller hvad ?

Det er der jo ingen herinde der kan garantere for, men hvis prisen skulle
stige, gælder bindingsperioden på 6 måneder ikke mere.
Så hvis det skulle ske, så kan du frit skifte til et andet selskab.

Personligt tror jeg at prisen bliver presset endnu længere ned, da TDC nu
har frigivet båndbredde op til 8Mbit.

Mvh
FB

Fra : Steen Hansen

Dato : 05-06-03 11:01

> [...]
> Så hvis det skulle ske, så kan du frit skifte til et andet selskab.
>
> Personligt tror jeg at prisen bliver presset endnu længere ned, da TDC nu

Selvfølgelig, du har ret, tror jeg, de kan vel ikke ændre vilkårende i
bindingsperioden.

Takker

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 11:03

> Selvfølgelig, du har ret, tror jeg, de kan vel ikke ændre vilkårende i
> bindingsperioden.

Jeg er ikke sikker, men synes det lyder helt åndsvagt, hvis de nu satte en
2Mbit op til 1500kr. pr. måned, at man så var tvunget til at betale sig ud
af bindingsperioden.

Desuden, så tænk på at Tele2 nok har sat sig ned i lang tid og regnet ud om
det overhovedet kan køre rundt.
Jeg er overbevist om, at de ikke vil have flere kunder for, at snyde dem for
penge.

Jeg synes rolig du kan bestille hos Tele2 som jeg også har gjort, og mange
andre.

Mvh
FB

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-06-03 14:58

"FB" <nomail> wrote in news:3edf12c5$0$48890$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Personligt tror jeg at prisen bliver presset endnu l‘ngere ned, da TDC nu
> har frigivet b†ndbredde op til 8Mbit.

Har de det?

Har du en kilde, for det lyder da ret interessant :)

Flemming

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-03 15:04

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in message
> "FB" <nomail> wrote in

> Har de det?
>
> Har du en kilde, for det lyder da ret interessant :)

Kig lidt længere tilbage i denne gruppe, under "TDC 4dobler hastigheden på
ADSL"

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-06-03 15:10

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> "Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in message

> Kig lidt længere tilbage i denne gruppe, under "TDC 4dobler
> hastigheden på ADSL"

Doh!
Er lige kommet hjem fra arbejde, så jeg var ikke nået så langt ;)

Men tak skal du have
Flemming

Fra : Andreas Jensen

Dato : 05-06-03 15:06

> Har du en kilde, for det lyder da ret interessant :)
http://www.comon.dk
http://www.computerworld.dk

/Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 11:10

"Steen Hansen" <klump@roter.de> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ved hvor længe prisen gælder. Jeg påtænker at skifte,
men
> ryger prisen op igen om en måned et halvt år eller hvad ?

Man kan jo ikke vide sig sikker, men jeg sendte dem en mail tidligere i
sidste uge vedr. problemet. Fik dette tilbage:
Citat start:
"Kære Tele2adsl kunde,

Mange tak for din mail!

Når du bestiller Tele2 ADSL i vores kampagne periode, er prisen gældende
fremover, og prisen stiger altså ikke når vores kampagne slutter, dog
gælder vores abonnementsvilkår pkt. 4.8 stadig.

Hvis du har spørgsmål til ovenstående er du velkommen til at skrive til
os igen eller ringe til Tele2adsl kundeservice på 77301321. Vi har åbent
mandag-fredag mellem 8:00 - 20:00, og lørdag-søndag fra 10-18." Citat
slut

Mvh. Martin S

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 05-06-03 15:58

On Thu, 5 Jun 2003 11:15:38 +0200, "Steen Hansen" <klump@roter.de>
wrote:

>Er der nogle der ved hvor længe prisen gælder. Jeg påtænker at skifte, men
>ryger prisen op igen om en måned et halvt år eller hvad ?

Det jeg fik at vide var, at prisen er konstant, men at der tages
forbehold for SMÅ pris-ændringer.

Jeg tror ikke du skal forvente at prisen ryger op på normal-pris igen,
umiddelbart efter du har signet op

--
Jacob

Fra : kenneth

Dato : 05-06-03 16:53

glæder mig til 2MB og til at komme af med They Dont Care.......
mere båndbrede for fære penge... tja...hvad skal man dog gøre???? )))