iPanel Deluxe
Fra : P.Agerskov

Dato : 04-06-03 17:07

Hel alle.

Har lige kobt asus P4C800 Deluxe. Da jeg gerne vil have USB, gameport, audio
på fronten kobte jeg med asus iPanel Deluxe. Forsalgeren kunne ikke
garentere at bundkortet stottede dette 100%. Er der nogen her i gruppen der
ved noget eller kan komme med gode råd. .

På forhånd mange tak for hjalpen!
Palle

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 04-06-03 17:16

P.Agerskov wrote:

> [...]
> garentere at bundkortet stottede dette 100%. Er der nogen her i gruppen der
> ved noget eller kan komme med gode råd. .

Hej Palle.

Både ja og nej.

Du kan sagtens tilslutte USB og lyden på fronten som ideen er, men du
får ikke digital displayet til at virke desværre. Virker kun med ældre
modeller af Asus mb's

/Claus

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 04-06-03 19:06

Claus Krogsgaard wrote:
> Du kan sagtens tilslutte USB og lyden på fronten som ideen er, men du
> får ikke digital displayet til at virke desværre.

Nemlig - det virker altid

> Virker kun med ældre modeller af Asus mb's

Bare det var så vel... jeg løbte for et halvt års tid siden et iPanel
Deluxe. Jeg satte det til mit A7A266-E, kun for at finde ud af at systemet
frøs et havt sekund hver gang panelet opdaterede sine værdier. Det er sq
noget seriøst pi* og jeg flåede kablet ud med det samme. Derudover er der
også en seriel port på fronten der skal tilsluttes på en dybt latterlig
måde. Dvs. kabel fra een af de eksisterende seriel kabel bag på kabinettet
til en indstikskort der følger med. Derpå skal indstikskortet forbindes til
iPanel'et. Dvs. at man har sådan et loop bag på sit kabinet - og det er jo
ikke fedt. Jeg kører derfor kun med USB og lydudtagene forbundet. Til det
kunne jeg lige så godt have købt et lille fikst panel der kunne passe ind i
et 3½" slot i stedet. Så kunne jeg også have fået firewire ud af fronten....

Der er en grund til at Asus iPanel ikke understøttes mere. Det var
simpelthen ikke gennemarbejdet nok IMO.

--
Martin K

Fra : JohnnyB [2k]

Dato : 05-06-03 06:57

det understøtes ikke fuldt ud på P4C800
- lyd, usb og com.-port kan bruges

Asus er kommet med noget nyt de kalder J-panel, men kan ikke lige finde
nogen der sælger det

johnny