Broderimønster: Byggemand Bob
Fra : HC Christensen

Dato : 04-06-03 11:54

Jeg er interesseret i korsstingsmønstre med figurerne fra Byggemand
Bob. Er der nogen, der ved hvor jeg kan finde sådanne, evt. på nettet
?
Jeg har søgt forskellige steder, men det er en næsten uoverkommelig
opgave at se alle sider igennem, hvor Bob the Builder / Byggemand Bob
forekommer.

mvh.
HC Christensen

Fra : stormfeldt

Dato : 04-06-03 12:02

http://www.hobbyware.com/

Dette program som er en prøveversion, virker i 2 dage. Her kan du selv
lægge billeder ind af Byggemand Bob eller hvad det skal være, og printe
det ud.

Første gang havde jeg lidt problemer med det, men efter at have hentet 3
forskellige ting inde på siden havde jeg vist fået det hele med.

Et rigtig godt program til at lave egne broderimønstre med.

Hilsen Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Mette Jensen

Dato : 05-06-03 19:18

"stormfeldt" <stormfeldt.news@kandu.dk> skrev

> Et rigtig godt program til at lave egne broderimønstre med.

Lige hvad jeg har ledt efter! Mange tak for linket!

Ved du hvordan man får mønstret ud med tegnen for de forskellige farver?

Mette Jensen

Fra : stormfeldt

Dato : 05-06-03 19:32

Hej Mette

Det er dejligt når man kan hjælpe hinanden, og jeg synes også det er et
helt fantastisk program.
Jeg har prøvet at scanne et billede af min hund ind, og lagt det ind som
mønster, og når den printer ud, kommer farvekoderne/tegnene med og numre
på farverne. Helt fantastisk, så alt skulle sådan set være der.
Har du prøvet at printe ud ?

Hilsen Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Mette Jensen

Dato : 05-06-03 21:17

"stormfeldt" <stormfeldt.news@kandu.dk> skrev

> Det er dejligt når man kan hjælpe hinanden, og jeg synes også det er et
> helt fantastisk program.

Helt enig! Kunne finde på at give penge for det

> [...]
> mønster, og når den printer ud, kommer farvekoderne/tegnene med og numre
> på farverne. Helt fantastisk, så alt skulle sådan set være der.

Jep! Nu har jeg fundet ud af det.... Helt fantastisk! Mine katte gør sig
også godt

--
Med venlig hilsen Mette Jensen
www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Nette

Dato : 05-06-03 21:52

"Mette Jensen" skrev i en meddelelse
> Lige hvad jeg har ledt efter! Mange tak for linket!
>
> Ved du hvordan man får mønstret ud med tegnen for de forskellige farver?

Æv Hvordan fik du det til at virke? Her er der bare en kasse forneden med
nogele tern i, men jeg kan hverken indsætte noget eller åbne noget?

Nette

Fra : stormfeldt

Dato : 05-06-03 22:18

Nette du skal installere 3 ting ialt, for at få det til at virke.

Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Nette

Dato : 06-06-03 06:33

"stormfeldt" skrev i en meddelelse
> Nette du skal installere 3 ting ialt, for at få det til at virke.

Hmm, jeg prøver igen

Nette