Sommerhus ved Gudenåen til salg
Fra : ejas

Dato : 04-06-03 11:13

Der er et sommerhus beliggende mellem Bjerringbro og Ulstup til salg.
Det ligger kun 200 meter fra åen. Der er et suverænt
havørred/laksefiskeri. Kontakt 86 421683

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-06-03 11:18

"ejas" <ejas.news@kandu.dk> wrote in message
> Der er et sommerhus beliggende mellem Bjerringbro og Ulstup til salg.
> Det ligger kun 200 meter fra åen. Der er et suverænt
> havørred/laksefiskeri. Kontakt 86 421683

Pris ?

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : ejas

Dato : 04-06-03 11:33

"Christian B. Andresen" skev d. 04-06-03 11:18 dette indlæg :

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-06-03 11:37

> "Christian B. Andresen" skev d. 04-06-03 11:18 dette indlæg :

> salg.

Billeder ?

Fra : ejas

Dato : 04-06-03 11:47

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-06-03 11:59

> [...]

Kan du ikke fortælle lidt mere:
- størrelse
- alder
- grund
- fiskeret ?
- ?
- ?

Fra : ejas

Dato : 04-06-03 12:23

"Christian B. Andresen" skrev d. 04-06-03 11:59 dette indlæg :

> "ejas" <ejas.news@kandu.dk> wrote in message

er fra ca. 1970. det er 44 m og grunden er på 2520 m. Du kan melde dig
ind i Bjerringbroforeningen, der har mange km. fiskevand incl. det neden
for huset.

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-06-03 12:34

> Det
> er fra ca. 1970. det er 44 m og grunden er på 2520 m. Du kan melde dig
> ind i Bjerringbroforeningen, der har mange km. fiskevand incl. det neden
> for huset.

Grænser grunden ikke ned til åen ?
hvis ja, har lodsejeren ikke fiskeretten ?

Fra : ejas

Dato : 04-06-03 12:44

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 04-06-03 11:19

2 poser skumbananer og et skrubbeforfang budt.
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-06-03 11:32

"Thomas" <thomas@wonderfullspam.dk> wrote in message
> 2 poser skumbananer og et skrubbeforfang budt.
> Thomas

Trafikken i denne ng er jo ikke overvældende, men det burde have været i
markedsgruppen for lystfiskeri.

Fra : Ole Christensen

Dato : 04-06-03 13:45

Hvis ikke han vil handle, hvad skal du så have for skumbananerne?

Thomas <thomas@wonderfullspam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eddc7b2$0$76068$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...