MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Åbne links fra MSI Messenger i Awant Brows~
Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 04-06-03 07:44

Hej. Jeg sidder og tester Awant Browser, en freeware applikation der
forbedrer Internet Explorer på _så_ mange områder... fik jeg sagt den er
freeware :)

Men - ingen roser uden... Mit problem er, at når jeg klikker på et link
modtaget via Messenger, ja så åbnes det i IE. Det ønsker jeg selvfølgelig
ikke.

På Awant Browsers hjemmeside (http://www.awantbrowser.com) findes en
registry løsning - der ser således ud:

First, make sure that AwantBrowser is your default browser: Tools - Avant
Browser Options - Files and Protocols - Set Avant Browser... If it still
doesn't work, and you're comfortable modifying the registry, then do this:
navigate to HKEY_CLASSES_ROOT/http/shell/open/command and change the value
to "ABpath" %1. If desired, repeat this procedure with other protocols you
wish to support (https, html, ftp, etc...) by replacing http in the path
above with the new protocol.

Det virker bare ikke hos mig.

Hvad kan jeg så prøve?

Mvh
Anders

Fra : Ole C

Dato : 05-06-03 11:21

Anders Faber Nielsen skrev blandt andet:

> [...]
> procedure with other protocols you wish to support (https, html, ftp,
> etc...) by replacing http in the path above with the new protocol.

Det er ikke bare fordi du ikke har genstartet maskinen efter ændringerne?
Og så er den rigtige URL i øvrigt http://www.avantbrowser.com/ - med enkelt
"v"

--
vh