Tele2 og fastnet.
Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 04-06-03 07:51

Jeg kan ikke helt finde noget på hjemmesiden omkring fastnet.

Skal man have fastnet hos Tele2, for at benytte deres ADSL tilbud ?

Og er det blevet muligt, at have ISDN sammen med ADSL 2Mbit ?

Nikolaj

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-03 08:08

"Nikolaj Andresen" <nikolaj@SLETmjackson.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke helt finde noget på hjemmesiden omkring fastnet.
>
> Skal man have fastnet hos Tele2, for at benytte deres ADSL tilbud ?

Jeg mener ikke det er et krav at have fastnet hos dem. Men det kræver
vist at du har en eksisterende fastnetlinie.
Prøv at ring til deres kundesupport - de er ret hurtige ... 1-2 min.
ventetid de 3 gange jeg har haft ringet til dem den seneste uge.

> Og er det blevet muligt, at have ISDN sammen med ADSL 2Mbit ?

Ja. Har selv ADSL over ISDN2 på samme kobberpar - lige nu hos TDC men
går over til Tele2 snarest, dvs. så hurtigt det nu kan lade sig gøre.
Jeg har bestilt osv. Ingen problemer - man vælger i forbindelse med
bestillingen..

Martin S

Fra : Klaus S

Dato : 05-06-03 11:28

Jeg kunne godt tænke mig at høre svaret. Jeg har ikke haft meget
held med kontakt til TELE2. Skal jeg har fastnet hos dem, selvom
jeg iforvejen har en PSTN linje.....

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 15:55

"Klaus S" <buller17@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at høre svaret. Jeg har ikke haft meget
> held med kontakt til TELE2. Skal jeg har fastnet hos dem, selvom
> jeg iforvejen har en PSTN linje.....

Det skal du ikke. I og med du har en PSTN linie så er der jo kobber ind
til din dør.
Du kan vælge at lade din analoge linie overgå til dem, men er ikke noget
krav.
Ved oprettelse af adsl får du et skillefilter som kan køre på din
eksisterende telefonlinie. Ingen problemer der.
Tilbuddet som TELE2ADSL er at oprettelsen osv. er gratis. At de har sat
priserne ned er ikke et tilbud, det er deres nye faste priser - sådan
som jeg har forstået.