Info om Parasol
Fra : AT

Dato : 03-06-03 20:50

Hej

Vi står lige og skal bruge god parasol til strand og camping. Hvis du har
nogen gode erfaringer ville det være godt med lidt hjælp.

venlig hilsen
alexander

Fra : defantastiske4

Dato : 03-06-03 21:18

"AT" skrev d. 03-06-03 20:50 dette indlæg :
> [...]
har
> nogen gode erfaringer ville det være godt med lidt hjælp.

God erfaring er at en parasol er svær at styre på stranden. Jeg vil
foreslå et strandtelt. Det fås for det samme som en parasol.og fylder og
vejer mindre.

Hilsen Myg

http://www.kandu.dk/

Fra : Gismo

Dato : 03-06-03 21:57

defantastiske4 wrote:
> [...]

Vi har i Italien købt en parasolfod til at stikke ned sandet det fungere
fint, det er en slags spyd hvor parasollen bliver spændt fast med en
fløjmøtrik, den er ikke væltet for os endnnu, man kan sagtens slå på
den med gummi hammeren, så den kan bruges til at læ for regn så der
kan grilles.

Gismo.

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 04-06-03 02:14

Det sted jeg arbejder ligger tæt på stranden og vi kommer der ofte om
sommeren med vores madkurv. Jeg har husets Markedsparasol med i bilen samt
en rest ca.10x10 cm. træplade, finder en sten der kan bruges som hammer og
hamre parasolstangen godt og dybt ned i sandet, det fungerer rigtig fint,
den står godt og sikkert og skærmer beboerne for solen.
Det er meget sjældent vindstille på den Jydske vestkyst, men vi har endnu
ikke haft problemer med at holde parasollen på plads.

Veblig hilsen
Bente Jørgensen