MS Windows
briani 27239
Hvordan spejler jeg en kopi af harddisken ~
Fra : tube

Dato : 03-06-03 20:54

Hvordan laver jeg en spejling af harddisken over til den eksterne disk? Jeg
sidder lige nu og er inde under diskhåndtering i Windows XP, men kan ikke
finde noget om spejling eller kopiering i denne boks.
Jeg kan heller ikke finde noget under windows hjælpe-menuen. Jeg har fået at
vide at det skulle kunne lade sig gøre at tage en kopi af min harddisk over
til en ekstern harddisk så at jeg har en ekstern backup at starte op på hvis
min harddisk bryder sammen.

Tube

Fra : Pico

Dato : 03-06-03 21:20

tube wrote:
> [...]
> harddisk over til en ekstern harddisk så at jeg har en ekstern backup
> at starte op på hvis min harddisk bryder sammen.

Så er du nemmest hjulpet ved at tage et Image med DriverImage eller
et ghost med Ghost.
Selv synes jeg Driver Image er det letteste.

Sidst du spurgte om det mailede jeg dig en Url, men da du ikke bruger en
valid mailadresse fik jeg den igen som jeg også skrev i gruppen.
Pico