Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Video afspilles i browser
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-03 20:05

Når jeg via min browser (IE 6) vil afspille en
video åbner den i browseren, men jeg vil gerne
have den åbnet i mediaplayer.
Hvor ændrer jeg dette?

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Madsen

Dato : 03-06-03 23:43

Gevaldi skrev:

> Når jeg via min browser (IE 6) vil afspille en
> video åbner den i browseren, men jeg vil gerne
> have den åbnet i mediaplayer.
> Hvor ændrer jeg dette?

Prøv at klikke på Media-knappen i browseren. Under 'Media Options'
nede i bunden af medie-baren vælger du så 'Settings' og 'Reset
prefered types...'. Næste gang du klikker på et link til en medie-
fil skulle du nu gerne få denne dialogboks op på skærmen:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/6_sp1/media_bar_settings.png>

I den dialogboks klikker du på 'No' og husker fluebenet i 'Remember
my preference'. Så burde MediaPlayer åbne fremover, hvis da ellers
MediaPlayer er associeret med pågældende filtype selvfølgelig.

Madsen.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-03 07:31

Madsen skrev:

> [...]
> my preference'. Så burde MediaPlayer åbne fremover, hvis da ellers
> MediaPlayer er associeret med pågældende filtype selvfølgelig.

Det var lige det jeg ikke ku' hitte
ud af, så mange tak for hjælpen.

Fra : Madsen

Dato : 04-06-03 22:05