Matrox G450 Mangler
Fra : Dammer

Dato : 03-06-03 19:23

hej allesammen

Jeg står og mangler et gammel grafik kort er der nogle der kan hjælpe...
Har selv drivere...

Fra : Jens Petersen

Dato : 03-06-03 20:10

On Tue, 3 Jun 2003 20:23:25 +0200, "Dammer" <itidammer@hotmail.com>
wrote:

>Jeg står og mangler et gammel grafik kort er der nogle der kan hjælpe...
>Har selv drivere...

G450 er da ikke gammelt, det sælges da stadig.

--
Jens

Better days are coming, they are called Saturday and Sunday!

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-03 20:10

Dammer skrev:

> hej allesammen
>
> Jeg står og mangler et gammel grafik kort er der nogle der kan
> hjælpe... Har selv drivere...

Køb/salg foregår i markedsgrupperne, så
prøv:

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 03-06-03 20:52

"Dammer" skrev:
> Jeg står og mangler et gammel grafik kort er der
> nogle der kan hjælpe... Har selv drivere...

Det er ikke udgået endnu. Koster 7-800 kr. som nyt.
Se http://www.edbpriser.dk/

Hvis du insisterer på at det skal være brugt, så prøv istedet at spørge i:

Check også køb/salg aviserne www.dba.dk og www.gulgratis.dk

Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-03 21:43

Lars Ladingkaer skrev:

> Hvis du insisterer på at det skal være brugt, så prøv istedet at
> spørge i:

Som nu bliver nedlagt: