Hvordan gør man?
Fra : jens

Dato : 03-06-03 19:15

Hej

Nu har jeg taget beslutningen og hoppet fra CC til TELE2, men hvordan er det
nu????

Jeg har 3 pc'er som skal på nettet men samtidig skal jeg køre et internt
netværk, gøres dette ikke sikrest bag en router frem for 3 dynamiske ip'er?

Hvilken router skal jeg i så fald vælge?

Er dette så den rigtige tilslutning : pc'er ==> switch ===> router ===>
modem ==> WAN stik?

På forhånd tak

Jens

Fra : jens

Dato : 04-06-03 06:49

"jens" <REMOVEMEjenma@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har 3 pc'er som skal på nettet men samtidig skal jeg køre et internt
> netværk, gøres dette ikke sikrest bag en router frem for 3 dynamiske
ip'er?

Det giver et bedre lokalnet, da det med sikkerhed er samme subnet de
befinder sig på.

> Hvilken router skal jeg i så fald vælge?

Den flotteste til 500kr.
Det afhænger jo af hvilke funktioner der skal være i den.

Dette er så den rigtige tilslutning : pc'er ==> router ===>WAN
stik==>modem >

Der er 4 porte i de fleste routere.
Der er dog ingen problemer i at sætt en switch på en af lanportene, og så
sætte pcèrne i den.

Et godt bud på en router som er nem at bruge er en LevelOne.

Mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-03 21:54

"jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> sætte pcèrne i den.
>
> Et godt bud på en router som er nem at bruge er en LevelOne.

Kender du nogle butikker i kbh. som kan levere denne router ? Eller www
butikker ?
Den i Vejle (anden tråd) har den vist ikke... I hvertfald ikke på sitet
eller i pdf-filen..
Martin