Endelig :-) nye billeder
Fra : Birgitte

Dato : 03-06-03 19:02

Hej allesammen
Endelig har vi opdateret vores hjemmeside med nogle nye billeder af nfo
killingerne 6 uger gammel.
I skal være velkommen til at kigge og en lille hilsen i vores gæstebog vil
da kun glæde os
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-06-03 19:43

Hej Birgitte!
Hvor er de skønne!
Kinky Kylie er nok liiige det sejeste navn

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-06-03 20:04

> Hej Birgitte!
> Hvor er de skønne!
> Kinky Kylie er nok liiige det sejeste navn

Og vel nok lige den mitter, jeg savlede en hel del over *G*

Ja Birgitte de er dejlige *S*
*suk suk suuuuuuuuk*

Sommerlige hilsner
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 04-06-03 02:04

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> skrev i en meddelelse

Hej Joan

> Og vel nok lige den mitter, jeg savlede en hel del over *G*

Sjovt at også du synes det min mmand er helt skudt i hende,- og plager
dagen lang om at få lov til at beholde hende...
Hun er fræk som pokker, utrolig imødekommen, absolut ikke bange for noget
som helst, og så er hun utrolig kælen

> Sommerlige hilsner
> Joan Frederiksen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Varme solskinshilsner sendes lige retur
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Birgitte

Dato : 04-06-03 01:59

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk
> Formidling af vildtlevende katte/killinger

Hej Louise
Jeg kunne heller ikke stå for navnet,- synes det er lidt sejt
Og så er hun noget af det sødeste, men frækkeste man kan tænke sig
Kram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 03-06-03 20:31

"Birgitte" <nospambirgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> killingerne 6 uger gammel.
> I skal være velkommen til at kigge og en lille hilsen i vores gæstebog vil

Hvor er billedet på forsiden dog fantastisk godt. Man skal være umanerlig
heldig for at kunne knipse sådan et øjeblik.

Killingerne er også vældigt dejlige; især kunne jeg ikke stå for den, der
vist hedder Keyword. (Sidder yderst til højre på billedet øverst til højre.)

Mvh. Camilla Hæstrup

Fra : Camilla Larsen

Dato : 03-06-03 21:16

On Tue, 3 Jun 2003 21:30:34 +0200, "Camilla Hæstrup"
<usenet@_FJERN_tranlampe.dk> wrote:

>Hvor er billedet på forsiden dog fantastisk godt. Man skal være umanerlig
>heldig for at kunne knipse sådan et øjeblik.

Ja det er bestemt et godt pletskud*GG*

>Killingerne er også vældigt dejlige; især kunne jeg ikke stå for den, der
>vist hedder Keyword. (Sidder yderst til højre på billedet øverst til højre.)

Min yndling er King( den blå)...ikek fordi har jeg et eller andet med
blåt men han er nu også charmerende :)

--
Camilla Sabroe

Fra : Birgitte

Dato : 04-06-03 01:55

"Camilla Larsen" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> [...]

B: Ja det er faktisk et rigtig godt billede,- Taget af Tim Hesthaven som har
købt begge disse skønne katte af mig

> Ja det er bestemt et godt pletskud*GG*

> Min yndling er King( den blå)...ikek fordi har jeg et eller andet med
> blåt men han er nu også charmerende :)
> Camilla Sabroe

B: Ha ha ved godt du er til blå killinger *GG*
Kender jo lidt til din fortid *GG*
Kram Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Birgitte

Dato : 04-06-03 01:52

"Camilla Hæstrup" <usenet@_FJERN_tranlampe.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Killingerne er også vældigt dejlige; især kunne jeg ikke stå for den, der
> vist hedder Keyword. (Sidder yderst til højre på billedet øverst til

Hej Camilla
Tak for de søde ord
Det er nu Kallisti der sidder på den plads,- og hun er så yndig
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Sara

Dato : 03-06-03 22:12

> [...]
<nospambirgitte@truetrust.dk> wrote:

>Hej allesammen
>Endelig har vi opdateret vores hjemmeside med nogle nye billeder af nfo

Ai hvor det klør i mine fingre efter en NFO killing. Jeg tror det er
en godt ting at jeg er så langt væk og heller ikke har plads til flere
katte lige nu. :)

Sara

Fra : Birgitte

Dato : 04-06-03 01:58

"Sara" <sara@cedar-rapids.net> skrev i en meddelelse
> [...]

> Ai hvor det klør i mine fingre efter en NFO killing. Jeg tror det er
> en godt ting at jeg er så langt væk og heller ikke har plads til flere

Hej Sara
Forstår dig så godt,- jeg kan heller ikke holde mine fingre væk fra små
skovtrolde
Skulle det stå til mig blev de alle boende,- men det er der vist flere der
vil blive ret sure over *G*
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-06-03 06:35

> [...]
billeder af nfo
> killingerne 6 uger gammel.
> I skal være velkommen til at kigge og en lille hilsen i vores

Nej, hvor er da bare SKØNNE!!!!

Forstår absolut godt, at du helst beholdt hele banden, men kan
godt se, at du så ville lægge dig ud med killingekøbere, som har
forelsket sig i vidunderne!

Jeg vil ikke fremhæve nogen som sådan, for de er pragtfulde alle,
meeen Kinky Kylie - savle, savle!

mvh Eva