Stuebambus...
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-06-03 18:47

Hvor kan man købe stuebambus efterhånden?
Netflowers.dk er jo lukket
Har været heldig at Netto har haft stuebambus, men det var kun lige i
kort tid.

Jeg har været rundt hos mange forskellige planteskoler, på sydsjælland
og Falster
Men får desværre hver gang at vide - at de ikke kan holde planterne i
live Så derfor forhandler de dem ikke.

Jeg har sået kattegræs, men ingen af mine 3 banditter gider det *suk*
Græsset ligger bare fladmast i potterne

Så er der nogen der ved, hvor man kan opdrive stuebambus?

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J

Dato : 03-06-03 18:58

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote in message
> Hvor kan man købe stuebambus efterhånden?
> Netflowers.dk er jo lukket

> Har været heldig at Netto har haft stuebambus, men det var kun lige i

Så noget i Bilka i forrige uge!

:Pia

Fra : Camilla Larsen

Dato : 03-06-03 19:00

On Tue, 3 Jun 2003 19:46:52 +0200, Joan Frederiksen
<joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote:

>Så er der nogen der ved, hvor man kan opdrive stuebambus?

Hej Joan

Jeg skal selv på jagt efter stuebambus til min kat her i roskilde
området, hvis jeg finder en skal jeg nok sige til
--
Camilla

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 03-06-03 19:11

Hej!

Har lige set at Føtex har det i denne uge (i hvert fald i Aalborg)

/Mette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-06-03 20:08

> Har lige set at Føtex har det i denne uge (i hvert fald i Aalborg)
>
> /Mette

Jeg MÅ i Føtex så.
Tak for hintet *S*

Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-06-03 00:01

"Mette Mejdahl" <md_mejdahl@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Har lige set at Føtex har det i denne uge (i hvert fald i Aalborg)

Også i Århus (City Vest). Jeg købte i går
Plejer ellers altid at kunne købe dem i Gartnergården i Åbyhøj, men jeg er
gået forgæves nogle gange de sidste par måneder

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Mette Jensen

Dato : 03-06-03 19:56

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> skrev

> Hvor kan man købe stuebambus efterhånden?

Hvis der er en ISO dernede af, skulle du kigger der!
I ISO i Lyngby har de dem faktisk altid!

--
Med venlig hilsen Mette Jensen
www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Majer

Dato : 03-06-03 20:09

Joan Frederiksen wrote:
> Hvor kan man købe stuebambus efterhånden?

Jeg har lavet en aftale med vores lokale blomsterhandel (eller vores lokale
bambuspusher bliver hun kaldt!!). Vi har aftalt at vi ringer eller kommer
derhen når vi har brug for noget nyt, og så køber hun det med hjem fra
Grøntorvet. Rigtig god aftale, og hun skal jo alligevel derind.

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 03-06-03 22:49

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Græsset ligger bare fladmast i potterne
>
> Så er der nogen der ved, hvor man kan opdrive stuebambus?

Jeg køber altid stuebambus i Plantorama - der har kun været en enkelt gang
hvor jeg måtte gå tomhændet hjem - og det var på grund af leverandørsvigt.

Hilsen Tina

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 04-06-03 12:00

Så har jeg fået fat i bambus til min kat.

Føtex i Roskilde har bambus i potter til 30,- og jeg fik fortalt at
det er fast i sortimentet hos dem.

--
Camilla Sabroe

Fra : PiaR

Dato : 04-06-03 12:45

IKEA har det næsten altid.

Pia

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-06-03 15:35

> IKEA har det næsten altid.
>
> Pia

Her i Vordingborg er der hverken Føtex, ISO eller IKEA Ej heller
Plantorama.
Jeg må finde på en løsning, men tak for svar *S*

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 04-06-03 19:55

> [...]
> Plantorama.
> Jeg må finde på en løsning, men tak for svar *S*

Hej !
Jeg har været i Bilka i Næstved Storcenter i dag og der havde de masser
af stuebambus i Hus og Have afdelingen. De var ikke ret store men der
var masser af dem.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jette

Dato : 04-06-03 23:56

"Joan Frederiksen" skrev:
> Hvor kan man købe stuebambus efterhånden?
> Netflowers.dk er jo lukket
> Har været heldig at Netto har haft stuebambus, men det var kun lige i
> kort tid.

Jeg har også været på bambusjagt fornylig i diverse centre. Jeg fandt ikke
nogen, men gik så til den lokale blomsterhandler, og hun sørgede så for at
hente nogen hjem. Jeg ved ikke om det er normal praksis hos
blomsterhandlere, men det skader jo ikke at spørge... Hun spurgte iøvrigt
prompte om det var til min kat, hi! Det er åbenbart mest katteslaver der
handler stuebambus

Mvh. Jette

Fra : Mette Jensen

Dato : 05-06-03 08:29

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev

>Hun spurgte iøvrigt prompte om det var til min kat, hi! Det er åbenbart
mest katteslaver der
> handler stuebambus

I ISO her i Lyngby står der også "kattegræs" på skiltet
Så ja... vi må være noget stykker der efterspørger det.