MS Windows
briani 27239
Andet program bruger driveren
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-06-03 15:51

Hej NG.
Jeg har sat nyt tvkort i pc'en og når jeg prøver at åbne programmet til
tvkortet skriver den"failed to create TV window. Another application may be
using the driver" Hvordan finder jeg ud af hvad andet program der bruger
driveren ? Jeg køre win xp home

Mvh. Jørgen Nielsen jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 03-06-03 16:07

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
be
> using the driver" Hvordan finder jeg ud af hvad andet program der bruger

Hvad er det for et kort? Producent - model?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-06-03 16:15

"Jakob Baunsgaard" <jakob.b@Xmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for et kort? Producent - model?
++++++++++++++++++++
Sorry. Det er fra Hauppauge, det hedder Win/TV 878/9

Hilsen Jørgen

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 03-06-03 18:56

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> "Jakob Baunsgaard" <jakob.b@Xmail.dk> skrev i en meddelelse
> ++++++++++++++++++++
> Sorry. Det er fra Hauppauge, det hedder Win/TV 878/9

Har du installeret et (logitech) web-cam? Det gjorde jeg og det samme skete.

Mvh.
Henk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-06-03 12:52

"Henk Rasmussen" <henk.remove_this@bassethound.dk> skrev i en meddelelse
> Har du installeret et (logitech) web-cam? Det gjorde jeg og det samme
skete.

> Mvh.
> Henk
Nej, men jeg har en logitech mus. Jeg har også fundet ud af det, hentede en
nyer driver på deres hjemmeside, havde brugt den der var på cd'en jeg fik
med tvkortet, men den var åbenbart ikke god nok.

Mvh. Jørgen Nielsen jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk