Hvilken scanner under 600 kr
Fra : jakob

Dato : 03-06-03 14:45

Jeg har tænkt mig at købe en scanner inden længe men aner ikke hvilken. Den
må meget gerne have genvejsknapper til direkte kopi/print via printeren.

Det er også væssentligt at der følger anstændig scannersoftware med.

Hvis det er muligt må det gerne være en usb2 scanner.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-06-03 17:21

http://compumail.embla.pil.dk/cgi-bin/index.pl?command=58039 649-kr

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-06-03 14:11

"jakob" <ingen@mail.com> wrote in message news:bbi8ph$2ev$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Det er også væssentligt at der følger anstændig scannersoftware med.
>
> Hvis det er muligt må det gerne være en usb2 scanner.

Hvad tror du med scannere for under 600?

Jeg tror dog det kan lade sig gøre at fåe n udemærket scanner med denne HP:

http://www.edbpriser.dk/go.asp?Navn=14346&Pos=2&Kode=1504647932&Afd=Hardware&Kat=Scannere&Pris=564&WWW=http://www.bj-trading.dk/menu.asp!vare=SC-HP-2300

Fra : Jakob

Dato : 04-06-03 17:32

> Hvad tror du med scannere for under 600?

Ja hvad tror du selv, har lige været på edbpriser og der kunne jeg finde
en hp med usb2 til 607 kr ( og ja, det er ikke under 600 kr men dog tæt
nok på til at mit krav, der ikke var formuleret ultimativt ikke er
snotåndsvagt)

Kender den dog ikke eller hp generelt hvorfor jeg postede i gruppen
efter andre muligheder

Jakob