Dato formatering (engelsk - dansk)
Fra : Andreas Møller

Dato : 03-06-03 14:33

Hej

Ja jeg ved godt at der ofte er noget om datoer i denne NG, men
jeg kunne ikk lige finde noget jeg kunne bruge.

Min db (p.t. access - skal senere på SQL Server) gemmer datoen
a'la 06/21/2003. Men når jeg kigger i tabellen i access, skriver
den det som 21. Jun. 2003.

Når jeg udtrækker det skrives der igen 06/21/2003 - og jeg vil
gerne at den skrev 21. Jun(i) 2003.

Hvordan kan jeg lige få den til det?? Jeg har kigget lidt rundt
på nettet og fundet en masse date-funktioner, men ingen som lige
kan hjælpe mig her.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-06-03 14:48

Prøv at kigge forbi siden her: <http://asp-faq.dk/article/?id=47>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Andreas Møller

Dato : 03-06-03 14:57

Jens GyldenkærneClausen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Prøv at kigge forbi siden her: <http://asp-faq.dk/article/?id=47>

Jeg gider ikk når det er så nemt