Stofanet - hvordan med opkobling?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-06-03 13:21

Jeg sidder og kigger lidt i vildledningen til Stofanet med henblik på at få
en idé om hvordan man kobler sig op.
Kan det passer det hele er via DHCP og der intet skal laves på klienten for
at åbne forbindelsen? (jeg syntes ikke det fremgår helt tydeligt af
vildledningen hvorvidt man skal forbi den signon side hele tiden og så igen,
eller det blot er den aller første gang)

Anyone?

/Dennis

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-06-03 13:35

Dennis Pedersen skrev:

>Kan det passer det hele er via DHCP og der intet skal laves på klienten for
>at åbne forbindelsen?

DHCP har at gøre med tildelingen af IP-nummeret.

>(jeg syntes ikke det fremgår helt tydeligt af vildledningen
>hvorvidt man skal forbi den signon side hele tiden og så igen,
>eller det blot er den aller første gang)

Det vælger du selv. I dag er der mulighed for at sætte det
automatiske nedlukningsinterval til 0 sekunder. Så bliver der
aldrig lukket ned fra Syofanets side. Man kan gøre det i hånden
hvis man vil. Jeg har været konstant på i flere uger nu.

--
Bertel

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-06-03 14:44

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> wrote in message

> DHCP har at gøre med tildelingen af IP-nummeret.

Det jeg fiskede efter var at i vildledningen stod der at bare skulle opsætte
sin box til at hente dyn ip. Men det fremgik ikke helt entydigt hvad man
skulle herefter.

> [...]
> aldrig lukket ned fra Syofanets side. Man kan gøre det i hånden
> hvis man vil. Jeg har været konstant på i flere uger nu.

Okvaj - men er det korrekt forstået man skal ind på den hjemmeside for at
'åbne' ens forbindelse hvis man mister forbindelsen af den ene eller anden
årsag

/Dennis

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-06-03 14:49

Dennis Pedersen skrev:

>Okvaj - men er det korrekt forstået man skal ind på den hjemmeside for at
>'åbne' ens forbindelse hvis man mister forbindelsen af den ene eller anden
>årsag

Jeg har et opkoblingsprogram liggen hvormed jeg kan koble af og
på. I sin tid havde jeg det til at starte automatisk, men nu er
det bare gemt væk som reserve hvis jeg skulle få brug for det.
Man kan også koble op via hjemmesiden.

--
Bertel

Fra : JS

Dato : 03-06-03 19:50

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3edca602$0$97224$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
opsætte
> sin box til at hente dyn ip. Men det fremgik ikke helt entydigt hvad man

Du skal ikke gøre yderligere. Blot logge på fra signonsiden eller vha et af
de mange programmer der er lavet til formålet. Søg evt. i
telia.internet.stofa.