Intern til ekstern harddisk?
Fra : Christer Østergaard

Dato : 03-06-03 13:15

Hej!

Min stationære er for mig ikke tilgængelig for tiden (udlånt). Jeg sidder
dog med en intern IDE disk, som jeg meget gerne vil tilgå. Ved I godtfolk,
om der findes en slags ekstern IDE skuffe, som kan give mig adgang til denne
via enten USB (1.1) eller medfølgende pcmcia kort? Og evt. hvor den kan fås?

Mvh.
Christer

Fra : Christer Østergaard

Dato : 03-06-03 13:31

Det var vidst ikke helt åbenlyst, at det var til min laptop ;)

Christer

Fra : Devast8or, work

Dato : 03-06-03 13:54

"Christer Østergaard" <winterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
denne
> via enten USB (1.1) eller medfølgende pcmcia kort? Og evt. hvor den kan

Prøv at kigge på www.edbpriser.dk under Hardware -> Harddiske -> Tilbehør,
der skulle du kunne finde noget du kan bruge.

Devast8or

Fra : Morten Christensen

Dato : 03-06-03 20:48

Christer Østergaard wrote in mail, at 03-06-03 14:14:

> [...]
> via enten USB (1.1) eller medfølgende pcmcia kort? Og evt. hvor den kan fås?

Jeg har den her box, som tilsluttes på usb-porten.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=146501081&n=496908102&pn=674363071

Den fungerer udmærket, men der er en ekstern strømforsyning, som
begrænser mobiliteten, og den er ikke af aluminium, kun af plastik, der
ligner aluminium.

Morten Christensen