Er der nogen der ved hvordan konfiguration~
Fra : Rasmus Gercke

Dato : 28-03-01 15:35

Er der nogen der ved hvordan konfigurationskablet til cisco 677 adsl
routeren fra Cybercity, er sat samen?

Jeg står og mangler et for at få min router op at køre og det har jeg ikke
fået med fra Cybercity...og de er i restordre derinde.

Jeg skal bare vide hvordan benforbindelserne er på det kabel?

Anuone knows?

Rasmus Gercke

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-03-01 16:46

"Rasmus Gercke" <mystrada@linux.eucsyd.dk> wrote in message
> [...]
> fået med fra Cybercity...og de er i restordre derinde.
>
> Jeg skal bare vide hvordan benforbindelserne er på det kabel?

Øhm, som et null-modem kabel, bare med RJ45 stik.

--
Bjarke Andersen

Fra : Rasmus Gercke

Dato : 29-03-01 14:05

Er du sikker?
Jeg har prøvet med sådan et, men kunne ikke få kontakt med Routeren. Hos
CyberCity siger de også at benforbindelserne er krydset, men kanm ikke sige
hvilke?!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-03-01 14:07

> [...]
> Jeg har prøvet med sådan et, men kunne ikke få kontakt med Routeren. Hos
> CyberCity siger de også at benforbindelserne er krydset, men kanm ikke

Jeg har ét liggende i overskud jeg evt. kan sende til dig?

Kontakt mig pr. mail, hvis du er int.

--
Bjarke Andersen

Fra : Palle Lyckegaard

Dato : 29-03-01 18:30

RTF(ine)M...

http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/dsl_prod/c600s/600inop/index.htm

....side A-7..

mvh. Palle

Fra : Bent skohorn

Dato : 30-03-01 08:16

Og hvis du ikke har vild lyst til at prøve selv, så ring til cybercity og
sig du gerne vil have et da du har slettet konfigurationen i din router
fordi der var en derindefra der bad dig om det.. så sender de et nyt sammen
med et program der resetter din router.. hey... kablet og en gratis floppy..
kan man bede om mere?