Hvor finder jeg en uniform?
Fra : AN

Dato : 03-06-03 09:33

Hej

Er der nogle her, der har en god idé til et sted jeg kan finde en
pilot-uniform? (og nej... det er ikke en af kærestens fantasier, der skal
leves ud. Det er til en fest)

Jeg har selvfølgelig ledt på nettet, og har fundet en der lejer tøj ud, men
det koster 6-700kr. så jeg tænkte om en herinde kunne finde på et
alternativ.

Mvh.
Anders

p.s.
Vi snakker i KBH

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-06-03 10:28

"AN" <tox@xot.denmark> writes:

> Er der nogle her, der har en god idé til et sted jeg kan finde en
> pilot-uniform? (og nej... det er ikke en af kærestens fantasier, der skal
> leves ud. Det er til en fest)

Køb et jakkesæt i en genbrugsbutik. Derefter syer du alle de hersenes
mærker på, de kan f.eks. købes i Stof og Stil.

Ellers kan du prøve at spørge i dk.forbruger. Det er også n-topic der
og der er mange flere der læser gruppen.

Mvh Trine og god fest

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : LaSG \(Lars Sommer\)

Dato : 26-07-03 22:27

http://www.417armyvarer.dk/shop/default.asp?SetLng=1 kan du få følgende
pilotuniformer:
Orange, tysk, 275kr
Blå, dansk, 398kr
Grøn, dansk, 398kr

Efter min personlige mening er den danske grønne pænest.

/ LaSG