søger program til digital kamera kodak dc3~
Fra : danni plougmann

Dato : 02-06-03 22:05

jeg søger et universal program der virker til mit kodak dc3200 digital
kamera
det program der følger med på cden duer ikke under windows xp.
programmet crasher og lukker ned hver gang jeg starter overførslen af
billeder.

kameraet er med comport tilslutning.

--
fjern NOSPAM i min mail

Fra : Madsen

Dato : 02-06-03 22:07

danni plougmann skrev:

> kameraet er med comport tilslutning.

Jeg kan anbefale at købe en USB-kortlæser. Det vil du ikke fortryde
tror jeg. Det er en hel del hurtigere at overføre sine billeder end
at sidde og vente på en sløv com-port.

Madsen.

Fra : pa

Dato : 02-06-03 22:43

"danni plougmann" <danni.plougmannNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det program der følger med på cden duer ikke under windows xp.
> programmet crasher og lukker ned hver gang jeg starter overførslen af

http://www.kodak.com/global/en/service/downloads/dln00017s.jhtml?dlnlanguage=english&operating_system=Windows%202000

prøv at hente softwaren til Dc3200 (se ovenfor)
den er til windows 2000 og skulle virke på Xp...

v/h pa

Fra : WE

Dato : 02-06-03 22:47

Hvis du installerer **driveren** til kameraet, kan Windows XP hente
billederne uden brug af andre billedhentningsprogrammer.

/W

Fra : danni plougmann

Dato : 07-06-03 08:16

> [...]
>
> prøv at hente softwaren til Dc3200 (se ovenfor)
> den er til windows 2000 og skulle virke på Xp...

jeg har prøvet at hente programmet
det er den rigtige fil men bare med forkert indhold
den består af et eller andet anti-trojaner program tds-3

/danni plougmann

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 07-06-03 10:21

danni plougmann wrote:

> [...]
>>

> jeg har prøvet at hente programmet
> det er den rigtige fil men bare med forkert indhold
> den består af et eller andet anti-trojaner program tds-3

jeg prøvede lige at hente og åbne filen.
bliver spurgt om jeg vil begynde instalationen
af Kodak DC3200 Software

vil du have den på mail?

--
mvh Søren Nielsen