Problem med DynuFTP
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 02-06-03 21:46

Hej,

Sidder lige og roder med DynuFTP (kan findes her:
http://www.dynu.com/dynuftp.asp), men har mere end almindelig svært ved at
connecte til en ftp server vha. dette komponent. Komponentet er installeret
på min ene server og skal i første omgang bare connecte til en anden server.
Dette forsøger jeg at gøre således:

<%
Set objFTP = Server.CreateObject("Dynu.FTP")

'## Connect til server
If objFTP.connect("servername","username","password",port) Then
Response.Write("Connected")
Else
Response.Write "Not connected.."
End Ff

'## Udskriv dir
Response.Write objFTP.ExecuteCommand("LIST") & "<BR>"

Set objFTP = nothing
%>

Men den connecter ikke :( Hvor i mod eksemplet ovenstående kode bygger på:

<%
set myftp = Server.CreateObject("Dynu.FTP")

'##the below line will connect to the server ftp.dynu.com.
If myftp.connect("ftp.dynu.com") Then
Response.Write("Connected to ftp site ftp.dynu.com") & "<br>"
Else
Response.Write "Not connected.."
end if

'##the below line will get the current directory as a string.
Response.Write(myftp.GetCurrentDirectory()) & "<br>"

'##the below line will execute the command NOOP on the server.
Response.Write(myftp.ExecuteCommand("NOOP")) & "<br>"

set myftp = nothing
%>

virker som det skal. Er der nogen der kan gennemskue hvad jeg gør galt? Det
skal lige siges at jeg heller ikke har held til at connecte til samme server
som jeg har komponentet installeret på. Det virker lidt som om det er min
connection string den er gal med..

Mvh. Jacob